شاگردان تاتا مارتینو در حالی که تا اواخر نیمه دوم با دو گل از حریف خود پیش افتاده بودند سرانجام در ثانیه های پایانی بازی سه امتیاز نخست اولین دیدار خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، از ساعت 02:00 بامداد امروز به وقت تهران و در شهر لاسرنا شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین در نخستین مسابقه خود در رقابت های کوپا امریکا به مصاف تیم فوتبال پاراگوئه رفتند و در حالی که نیمه اول را با دو گل پیش بودنذ در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد.

سرخیو آگوئرو در دقیقه 29 و لیونل مسی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی آلبی سلسته را پیش انداختند اما نلسون والدز در دقیقه 60 و باریوس در واپسین دقایق بازی (90) گلهای تساوی بخش پاراگوئه را وارد دروازه رومرو کردند.

توقف آرژانتین در ثانیه‌های پایانی/ پاراگوئه سد راه مسی و یارانش

مسابقه همانند انتظار با میدان داری آلبی سلسته آغاز شد. خاویر ماسکرانو  و اور بانگا به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفته و با ارسال آن برای پاستوره، مسی، آگوئرو و دی ماریا موقعیت سازی کردند تا سرانجام و پس از دست رفتن چند شانس گلزنی بتوانند با استفاده از دو اشتباه مدافعان پاراگوئه به گل رسیده و نیمه نخست را با خیالی آسوده به رختکن بروند.

نیمه دوم را نیز آرژانتینی ها بهتر آغاز کردند و در همان ابتدا چمند موقعیت گلزنی را به وسیله آگوئرو و دی ماریا از دست دادند، اما به مرور پاراگوئه که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را در دست گرفت و پس از چند واکنش عالی رومرو بر روی حرکات زوج والدز - سانتاکروز سرانجام به گل رسید.

توقف آرژانتین در ثانیه‌های پایانی/ پاراگوئه سد راه مسی و یارانش

در دیگر دیدار این گروه هم ساعتی قبل اروگوئه موفق شد جامائیکا را با تک گل کریستیان رودریگس شکست داده و در صدر گروه بایستد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس